איפה תרצו להשקיע?

צרו איתנו קשר עוד היום

    קניית דירה בקפריסין

    קניית דירה בקפריסין הטורקית/יוונית

    אנשים רבים תוהים כיצד להשקיע את ההון הכספי שלהם, אחת מהאפשרויות החדשות לאחרונה היא קניית דירה בקפריסין, בין אם לשם מגורים ובין אם לצורך השכרתה לטווח ארוך או קצר. יש מי שממילא נוסע לא מעט לקפריסין לעסקים או נופש ולכן יהיה לו הרבה יותר נוח שתעמוד לרשותו דירה שתחכה לו ויש מי שרואה בדירה באזור מבוקש הזדמנות עסקית להשכיר אותה לטווח קצר למבקרים או אנשי עסקים שמחפשים אלטרנטיבה לבתי המלון ומעדיפים דירות מסודרות ונוחות בקרבת מקום העבודה שלהם. נתונים עדכניים מצביעים על עלייה במספר ישראלים שעוברים ללרנקה, במיוחד בשכונות סמוכות למרינה. למרות הביקוש, רכישת דירות יד שנייה בלרנקה פחות משתלמת עקב שיפוצים והשקעות נדרשים. בחירה בבתים יד ראשונה מציעה בתים חדשים עם אחריות שנבנו בסטנדרטים אירופיים גבוהים יותר. נכסים אלה כוללים לרוב שירותים כמו חדר כושר, סאונה, מתקני יוגה ובריכה בתוך המתחמים.

    איך מתחילים לבחון את האפשרות של קניית דירה בקפריסין?

    יש את האפשרות לבצע רכישה עצמאית של דירה במדינה אחרת אך אין זה פשוט ולא תמיד הקונה יהיה מספיק זמין כדי לעמוד בקשר רציף עם מי שיעשה שימוש בדירה שלו. לעומת זאת, קניית דירה בקפריסין דרך חברת ניהול מסודרת שמרכזת אצלה פרויקטים כאלה ועומדת בקשר רציף גם עם אנשי המקצוע בקפריסין וגם מדווחת בחזרה למשקיעים בישראל – זו הדרך הנכונה כיום לבצע השקעה בדמות קניית דירה במקום מרוחק ולכן מומלץ לבחור את חברת הניהול שתהיה המתאימה ביותר ויהיה הכי נוח ונכון לעבוד ביחד איתה. היא גם זו שתכיר לעומק את חוקי המיסוי המקומיים, מה שהמשקיע הבודד לא בהכרח יידע.

    היתרונות של קניית דירה בקפריסין

    עם הזמן יש יותר ויותר ישראל שמתעניינת באפשרות של קניית דירה בקפריסין, ללא קשר לאופן השימוש בדירה עצמה. הם מבינים שבקפריסין גלום פוטנציאל גדול לתשואה נאה ואפילו רווח גבוה להשקעה שלהם ולכן בוחנים לעומק את האפשרות הזאת. קפריסין נוחה להגעה מישראל ולכן גם מי שמעדיף חברת ניהול בשלט רחוק יוכל מדי פעם לבצע גיחה לאי השכן ולבחון לעומק את התקדמות הדירה שהוא משקיע בה כסף.

    רוצים לקנות דירה להשקעה בקפריסין? תוכלו לעשות את זה עם INVEST RESPECT CYPRUS, חברה בעלת מוניטין מעולים מניסיון רב שנים בתחום זה.

    דברו איתנו

      אנחנו מבצעים ליווי מקצועי לקניית דירה להשקעה ולנופש בקפריסין, רוצים גם?

        מיתוג וקידום באינטרנט
        דילוג לתוכן