איפה תרצו להשקיע?

צרו איתנו קשר עוד היום

    דירות להשקעה בחול

    קניית דירה בחול

    שוק הנדל"ן בארץ מזמן הפך למותרות לאנשים עשירים מאוד בלבד, מחירי הנכסים בארץ, ובייחוד באזורים מבוקשים כמו אזור המרכז, רק ממשיך לעלות ולעלות. בעקבות זאת, זוגות או יחידים צעירים אשר מעוניינים להשקיע בנדל"ן או לקנות דירה למגורים מחפשים דירות להשקעה בחול. כיום, ישנן מדינות ידידותיות להשקעה המאפשרות לישראלים להשקיע בהן בנכסים, אחת מהן היא קפריסין, הידועה בחופים המרהיבים ובנופים עוצרי הנשימה שלה. אך האם ידעתם שמעבר לים התיכון, רק במרחק שעת טיסה מישראל, מסתתרת פנינת נדל"ן מיוחדת במינה בעלת פוטנציאל עצום?

    המיקום המושלם עבור דירות להשקעה בחול

    בעיר לרנקה, עיר מרכזית בקפריסין בה נמצא גם שדה תעופה, נבנים בימים אלו מרינה חדשה, נמל מסחרי וכן, פרויקטים חדשים למגורים. אלו המחפשים דירות להשקעה בחול צריכים לתת תשומת לב מיוחדת לפרויקטים אלו, שכן, מדובר בהשקעה חד פעמית וייחודית בה יוכלו לרכוש דירות חדשות במחירים אטרקטיביים בעיר מתפתחת שהופכת מהר מאוד למקום משגשג. בעיר לרנקה, כמו בשאר קפריסין, נפתחים יותר ויותר חברות עסקיות, בדגש על חברות הייטק אשר נהנות משיעור המס הנמוך, כמו גם שלוחות של אוניברסיטאות בריטיות ואמריקאיות מבוקשות. בצמוד למוסדות הללו ובעיקר באזור המרינה החדשה, נבנים קומפלקסים יפיפיים מצוידים בריהוט חדיש ומודרני, מתחמים הכוללים בריכה, חדר כושר וספא ומקומות בילוי חדשים ונחשקים.

    אל תשקיעו לבד – הצטיידו במומחה

    קפריסין נהיית אזור מבוקש לקניית נדל"ן בשל הפרויקטים הרבים הנמצאים בתהליכים במדינה, לכן, במידה ואתם מחפשים דירות להשקעה בחול, כדאי לרכוש דירה כבר בימים אלו, בתחילת הדרך, לפני שהמחירים מתחילים לטפס. ישנן תוכניות גדולות בהתהוות עבור קפריסין והעיר לרנקה בפרט, לא תרצו להיתפס לא מוכנים ולהחליט על נכס לקנייה רק בעוד מספר שנים, כאשר המחירים יהיו הרבה יותר גבוהים. פנייה אל חברה המשווקת נכסי נדל"ן איכותיים עוד בימים אלו, תספק לכם מענה וייעוץ משתלם ותחסוך לכם הרבה כסף בעתיד. חברת INVEST RESPECT CYPRUS, היא חברה מובילה דרכה ניתן להשקיע בנכסים מובילים בקפריסין והיא תספק לכם תשובות על כל השאלות והתהיות. היכנסו לאתר עוד היום.

    דברו איתנו

      אנחנו מבצעים ליווי מקצועי לקניית דירה להשקעה ולנופש בקפריסין, רוצים גם?

        מיתוג וקידום באינטרנט
        דילוג לתוכן